خریداران محترم توجه داشته باشند کلیه درخواست های پشتیبانی به بخش پشتیبانی منتقل شده و شما می توانید با عضویت در سایت و ورود به بخش مربوطه، درخواست خود را برای واحدهای مختلف کرکینگ کور ارسال کرده و در صورت نیاز به اخذ پشتیبانی در مورد محصولات خریداری شده نیز به طور مستقیم با فروشنده محصولات به برقراری ارتباط بپردازید.
توجه : برای دریافت پشتیبانی محصولات، گزارش باگ و مشکل در نصب و راه اندازی و سایر موارد مرتبط با محصولات صرفا میبایست از بخش “ارتباط با پشتیبان محصول” در تیکت پشتیبانی کمک بگیرید و کرکینگ کور فقط پاسخگوی مشکلاتی از قبیل مشکلات دانلود، مشکلات مالی و … است.
نحوه ی استرداد وجه برای کالای غیر فیزیکی در صورتی که مشکل از جانب محصول غیر فیزیکی وب سایت باشد محصول بازگشت وجه در طی 72 ساعت در روزهای غیر تعطیل می باشد
نحوه ی استرداد وجه برای کالاهای فیزیکی در صورتی که کالا از لحاظ سخت افزاری مشکل داشته باشد محصول مورد نظر با هماهنگی خریدار برگشت داده شده و در صورت تحویل بسته به ارسال کنند مبلغ طی 72 ساعت در روز های غیر تعطیل استرداد داده خواهد شد.
در صورت مشاهده هرگونه تخفلف از طریق ایمیل به مدیریت اطلاع دهید : info@crackingcore.ir